Tiivistetysti:

  • Toimitus: postitse postilaatikkoon tai noutopisteeseen, lisämaksusta kotiovelle
  • Maksutavat: yleisimmät verkkopankit, paypal ja pankki- ja luottokortit
  • Palautusoikeus: kaikilla listatuotteilla 15 päivän vaihto- ja palautusoikeus
  • Tuote- ja kuljetusvaurioista ilmoitettava viipymättä, viimeistään 5 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Toimitusehdot

Tilaaminen
Jotta tilaus voidaan käsitellä oikein, tulee tilauksessa ilmoittaa seuraavat tiedot:
Yksityishenkilö: nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite ja puhelinnumero
Yritysasiakas: yrityksen nimi, yhteyshenkilö, osoite, sähköpostiosoite, y-tunnus ja puhelinnumero

Varastosaldot
Pidämme suosituimmat tuotteet valmiiksi varastossa, mutta koska tilattaville tuotteille tarjotaan useita valintamahdollisuuksia, painetaan suuri osa tuotteista vasta tilauksen saavuttua. Painoprosessista huolimatta useimmat tilaukset saadaan matkaan jo 1-3 vuorokauden kuluessa.

Yllä olevasta syystä emme ilmoita erillisiä varastosaldoja, vaan lähtökohtaisesti kaikki sivuilla olevat tuotteet ovat aina tilattavissa nopealla toimitusajalla. Jos jokin tietty värin, leikkauksen ja koon yhdistelmä on tilapäisesti loppu, otamme aina yhteyttä tilaajaan.

Toimitusaika
Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti 1-2 vuorokaudessa tilauksen saapumisesta mikäli tilaus sisältää vain tuotteita, joita löytyy valmiiksi hyllystä. Painettavien tuotteiden pitää kuitenkin yleensä saada kuivua vuorokausi ennen postipakettiin pakkaamista.

Toimitusalueet
Kirottu toimittaa lähtökohtaisesti tilauksia koko Manner-Suomeen. Mahdollista toimitusta ja sen kuluja muulle alueelle voi tiedustella asiakaspalvelumme kautta.

Force Majeure
Kirottu ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimituskulut
Yli 70 euron tilauksista ei mene toimituskuluja lainkaan. Sitä pienempien tilausten toimituskulut ovat kiinteä 6,90 euroa riippumatta tilauksen sisällöstä tai koosta.

Noutamattomat lähetykset
Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivää pakettiautomaateissa ja 14 päivää palvelupisteissä. Mikäli lähetys palautuu meille, pidätämme tilauksesta toimituskulut.

Muuta
Kirottu pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Palautusehdot

Kuluttajien tekemissä tilauksissa on 15 päivän palautusoikeus ilman tarvetta perustella miksi haluaa palauttaa tuotteen. Toivomme kuitenkin aina palautetta, sillä se auttaa kehittämään palvelujamme.

Palautusoikeus koskee listatuotteita. Asiakaspalvelun kautta sovituissa ns. räätälöidyissä töissä, eli nimenomaan asiakasta varten tuotettujen tuotteiden kohdalla palautusoikeus on vain virhevastuun osalta, sillä tuotteita ei voida yleensä siirtää takaisin julkiseen myyntiin kuten listatuotteita.

Palautettavien tuotteiden tulee olla virheettömässä kunnossa, eli ehjät ja puhtaat ja ylipäätään samassa kunnossa kuin saapuessaan jotta ne voidaan palauttaa myyntiin. Jos palautettava tuote ei täytä kuntovaatimusta, voidaan palautettavaa korvausta pienentää tai kieltäytyä hyväksymästä palautusta.

Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Toimituskulut eivät kuulu palautettavaan summaan vaikka asiakas palauttaisi koko tilauksen.

Rahojen palautus
Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi. Palautuksen edellytys on palautuslomakkeen täyttäminen ja tässä lomakkeessa pyydetään myös tiedot maksupalautusta varten.

Palautuksen tekeminen
Täytä sivuiltamme löytyvä palautuslomake ja liitä se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta sähköpostitse asiakaspalvelu@kirottu.fi
Ilmoituksesta on käytävä ilmi samat tiedot jotka kysytään palautuslomakkeessa.

Mikäli toimitat palautuslomakkeen sähköpostitse, huolehdithan että palautettavan tuotteen mukana on esim. kuittikopio tai vähintään nimesi ja tilausnumero jotta osaamme yhdistää paketin ja lomakkeen toisiinsa.

Tulostettavan palautuslomakkeen löydät tästä.

Palautuksen lähettäminen

Palautus on yksinkertaista ja hoituu kuten minkä tahansa postilähetyksen lähettäminen.

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta tai jos kyse on pienestä lähetyksestä (alle 3cm paksu) niin myös kirjelaatikko käy. Kirjoita lähetyksen päälle osoitteemme ja vie lähetys postiin. Muista pitää tallessa kuitti lähetyksestä mahdollisten toimitusongelmien varalta.

Kirottu
Asiakaspalautus
Hannulantie 65 A
16310 Virenoja

Huom. Kirjelaatikkoon jättäessä ei saa kuittia, joten toimitus omalla vastuulla. Postikonttori antaa kuitin myös kirjepalautuksesta.

Palautettavien tuotteiden kunto

Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi.